Dakaras rallijā startēs ar ūdeņradi darbināms “Gaussin” smagais auto
Foto: Gaussin
Smago automobiļu ieskaitē jau 2022. gada Dakaras rallijā uz starta pirmo reizi būs redzams sacīkšu spēkrats, ko pilnībā darbina ūdeņradis. Par šādu ambiciozu plānu paziņojis inženierijas risinājumu uzņēmums “Gaussin Group”.
Dalību Dakarā “Gaussin” ņems jau gaidāmajā janvārī, sadarbībā ar pazīstamo franču autosporta komandu “Rebellion”, kas ilgus gadus bijusi viena no vadošajām Lemānas 24 stundu sacīkstēs. Komanda Dakarā startēs vieglo mašīnu ieskaitē ar franču pilotu Romēnu Dimā, kura rīcībā būs DXX bagijs, bet viņu pavadīs divi smagie tehniskās palīdzības spēkrati.
No 2022. gada “Gaisson” jau startēs ar savu nosaukumu, cīnoties smago auto kategorijā. Drīzumā gaidāmajās sacīkstēs “Gaussin” mērķis ir iepazīties ar ralliju no iekšienes, lai būtu iespējami lielāka sagatavotība piedalīties tajā 2022. gada janvārī.
Izplatītajā kompānijas paziņojumā teikts, ka “Gaussin” būs pasaulē pirmā komanda, kas Dakaras rallijā piedalīsies ar ūdeņradi darbināmu auto “Trucks” klasē. Šim uzdevumam tā būvēs īpaši Dakarai paredzētu sacīkšu auto, bet mērķis ir uzstādīt nobrauktās distances rekordu ūdeņraža smagajām ūdeņraža automašīnām, kā arī demonstrēt “Gaussin” radīto tehnoloģiju uzticamību. Zināms, ka ar šādu auto komanda Dakarā startēs arī 2023. un 2024. gadā.
“Gaussin” ir inženierijas uzņēmums, kas izstrādā, montē un tirgo inovatīvus produktus un pakalpojumus transporta un loģistikas jomā, teikts kompānijas mājaslapā.
Jāpiemin, ka 2024. gadā vieglo automašīnu ieskaitē ar spēkratu, ko darbina ūdeņradis, iecerējusi startēt arī “GCK Motorsport” komanda, kas līdz šim aktīvi piedalījās pasaules rallijkrosa čempionātā, bet nu pievērsusies dažādu alternatīvu tehnoloģiju izmantošanai autosportā.
Izmantotie resursi:
www.gaussin.com