Lēba stūrmanis asi kritizē Dakaras rallija kvalitāti

Foto: Dakar.com

Sebastjēna Lēba ekipāžas stūrmanis Daniels Elena publiski kritizējis Dakaras rallija organizatoru izsniegto stenogrammu, apgalvojot, ka tā sagatavota ļoti neprecīzi. Viņš pat būtu gatavs neturpināt dalību sacīkstēs, taču komandas un sponsoru dēļ gatavs ziedoties.

Tieši kopā ar Elenu Lēbs guvis savas karjeras lielākos sasniegumus, arī visus deviņus pasaules čempiontitulus rallijā viņi izcīnījuši kopā. Tāpat duets jau ne pirmo gadu startē Dakaras rallijā. Piektdien notikušajā posmā viņi bija pārliecinoši ātrākie, taču Elena paudis neapmierinātību ar organizatoru darbu.

“Esam apmierināti ar savu ātrumu, bet ne ar stenogrammu,” sacīja Elena. “Piektajā posmā mēs uzvarējām, ceturtajā posmā temps bija līdzīgs, bet trīs reizes pārdūrām riepas. Trešajā posmā bija lielas problēmas ar stenogrammu, un daudzi no mums apmaldījās. Organizatori apgalvo, ka stenogramma ir perfekta, bet tās ir muļķības. Gan motociklu, gan automobiļu klases dalībniekiem vienā un tajā pašā punktā bija viena un tā pati problēma. Es gribu, lai viņi atzītu, ka tā bija viņu kļūda. Mēs uzvarējām piektdienas posmā, bet es neesmu apmierināts ar organizēšanas kvalitāti. Arī piektdien stenogrammā bija sarakstītas stulbības. Tur bija norāde, kas miglas apstākļos mums liktu iebraukt gravā.”

Elena paudis satraukumu par to, ka viņš ar Lēbu uz drīzumā gaidāmo Montekarlo ralliju, kur abi startēs “Hyundai” komandas sastāvā, ieradīsies slikti sagatavojušies.

“Sebastjēns saprot manas dusmas, bet sponsoru un komandas dēļ viņš grib turpināt sacīkstes,” sacīja Elena. “Ja es viens varētu izlemt par mums abiem, tad jau būtu ceļā uz Montekarlo ralliju un atpūstos. Ja turpināsim, uz Montekarlo ralliju ieradīsimies pilnībā izdeguši.”

Elena arī esot pieprasījis, lai tiktu kompensēts trešajā ātrumposmā stenogrammas kļūdas dēļ zaudētais laiks, taču saņēmis atteikumu. Tāpat viņš paudis, ka nākamgad ekipāža varētu startēt Āfrikas rallijreidā “Africa Eco Race”, nevis Dienvidamerikā notiekošajā Dakaras rallijā.

Izmantotie resursi:
www.motorsport.com