Mikelsens līderis Vācijā, par uzvaru cīnās četri piloti

Foto: wrc.com

Pēc aizvadītās pirmās sacensību dienas pasaules rallija čempionāta devītajā posmā Vācijā vadībā atrodas “Volkswagen Motorsport” komandas pilots Andreass Mikelsens, taču sīvākie konkurenti cieši seko.

Asfalta rallija “ADAC Rallye Deutschland 2016” pirmajā dienā sportistiem bija jāveic pieci ātrumposmi – divi no rīta un vēl trīs pēcpusdienā.

Pirmajā ātrumposmā uzvarēja sezonas līderis Sebastjēns Ožjē, taču jau otrajā “dopā” francūzis kļūdījās kādā no līkumiem, zaudējot laiku un arī pirmo vietu sacensību kopvērtējumā. Ātrumposmā uzvarēja Tjerī Noivils, bet vadību pārņēma Mikelsens.

Tieši Mikelsenam izdevās uzvarēt trešajā ātrumposmā, kamēr Ožjē atkal bija ātrākais ceturtajā un piektajā “dopā”, dienas izskaņā pakāpjoties uz otro pozīciju.

No komandas biedra Mikelsena Ožjē šobrīd šķir 4.3 sekundes, taču pavisam tuvu ir arī “Hyundai Motorsport” komandas braucēji Tjerī Noivils un Danijs Sordo. Kamēr Noivils atpaliek 5.9 sekundes, Sordo ir 12.7 sekundes aiz līdera.

Jau pirmajā ātrumposmā ātrumkārbas defekta dēļ sacensības beidzās “Volkswagen” rūpnīcas braucējam Jari-Mati Latvalam, kurš cīņā atgriezīsies sestdien. Tikmēr “M-Sport” pilots Elfins Evanss jau no rīta piedzīvoja avāriju.

WRC2 klasē mājinieks Armīns Kremers iekrājis jau gandrīz pusminūtes pārsvaru pār Esapeku Lapi.

Sestdien Vācijas rallija ietvaros būs jāveic deviņi ātrumposmi, pieci no kuriem notiks tanku izmēģināšanas poligona teritorijā.

Vācijas rallija rezultāti pēc 5. ātrumposma:

Vieta Valsts Pilots Auto Rezultāts
1. flag Andreas Mikkelsen Volkswagen Polo R WRC 59:42.6
2. flag Sébastien Ogier Volkswagen Polo R WRC +4.3
3. flag Thierry Neuville Hyundai i20 WRC ’16 +5.9
4. flag Dani Sordo Hyundai i20 WRC ’16 +12.7
5. flag Ott Tänak Ford Fiesta RS WRC +55.4
6. flag Stéphane Lefebvre Citroën DS3 WRC +1:06.6
7. flag Mads Østberg Ford Fiesta RS WRC +1:32.4
8. flag Hayden Paddon Hyundai i20 WRC ’16 +1:45.0
9. flag Armin Kremer Škoda Fabia R5 +3:03.1
10. flag Esapekka Lappi Škoda Fabia R5 +3:31.5